Word partner in promotiecampagne Kempen 2017

publish date
08.11.2016

De Kempenpromotie omvat drie luiken.
De imagocampagne Kempenkuur zet de regio in de markt als ideale bestemming om er even tussenuit te knijpen. Toerisme Kempen en Communicatiebureau Prophets werken het concept en de acties samen uit.
Jij kunt als partner actief participeren in de basiscommunicatie en de mediacampagnes.

BASISCOMMUNICATIE
• promotie toeristisch aanbod van jouw gemeente op www.kempen.be, in e-letters, op social media, in toeristische gids Kempen en in pr-acties
• 2500 of 1250 euro volgens grootte toeristische gemeente
• 1500 euro voor extra advertentieruimte in toeristische gids

MEDIACAMPAGNES

Als je intekent voor de basiscommunicatie, kun je ook participeren in de mediacampagnes rond fietsen en wandelen.

Voorjaarscampagne fietsen i.s.m. Mediahuis
• ruimte voor jouw gemeente in minimagazine bij Het Nieuwsblad Magazine
• promotie fietsroute op www.nieuwsblad.be, www.kempen.be, in Facebookadvertenties en consumentenmagazines van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg
• 3000 euro; samenwerking tussen gemeenten mogelijk

Najaarscampagne wandelen i.s.m. Mediahuis
• wandelroute van jouw gemeente in minimagazine in CittA, weekendmagazine van Gazet van Antwerpen
• promotie wandelroute op www.kempen.be
• 2000 euro

Najaarscampagne wandelen i.s.m. Op Lemen Voeten
• 2 pagina’s over wandeling/logies in minimagazine bij het Nederlandse wandeltijdschrift Op Lemen Voeten
• 750 euro; 250 euro korting voor wie deelneemt aan beide najaarscampagnes

Bekijk de gedetailleerde presentatie van de promotiecampagne 2017.
Overtuigd? Inschrijven kan tot 15 november.

Graag een woordje uitleg bij deze plannen? Contacteer regiomanager Bie De Busser.

Volgende