Agenda van de deputatie van de Provincie Antwerpen

Zitting: 01 februari 2024
Locatie: Provinciehuis, Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen
Publicatie: 01 februari 2024

Agenda

1.1 Griffie - Organiseren van agenda en besluitvorming

1.1 Griffie - Behandelen van subsidieaanvragen

1.2 Stafdienst Algemeen Beleid - Verzorgen van geschreven, digitale en audiovisuele communicatie

2.2 Dienst Boekhouding - Voeren van boekhouding

2.7 Dienst Fiscale bezwaren en invordering - Invorderen van niet-fiscale schuldvorderingen

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Begeleiden van de loopbaan van het personeel

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Behandelen van subsidieaanvragen

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Berekenen en betalen van wedden, pensioenen, vergoedingen en socio-financiële voordelen

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Rekruteren van personeel

3.2 Communicatiedienst - Verzorgen van geschreven, digitale en audiovisuele communicatie

4.3 Dienst Facilities & Maintenance - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

4.3 Dienst Facilities & Maintenance - Verhuren en ter beschikking stellen van vergaderzalen, polyvalente ruimten, bedrijfsruimten, sport- en verblijfsaccommodatie

4.4 Dienst Architectuur en Vastgoed - Bouwen, verbouwen en restaureren

4.4 Dienst Architectuur en Vastgoed - Verhandelen van onroerend goed en van zakelijke rechten op onroerend goed

6.1 Stafdienst Ontwikkeling en Educatie - Behandelen van subsidieaanvragen

8.1 Dienst Vrijetijds- en Landschapsbeleving - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

8.1 Dienst Vrijetijds- en Landschapsbeleving - Behandelen van subsidieaanvragen

8.1 Dienst Vrijetijds- en Landschapsbeleving - Ter beschikking stellen van recreatieve en educatieve voorzieningen die kaderen in de dagelijkse werking of dagrecreatie

8.1 Dienst Vrijetijds- en Landschapsbeleving - Verhandelen van onroerend goed en van zakelijke rechten op onroerend goed

9.1 Stafdienst Ruimte, Erfgoed en Mobiliteit - Geven van goedkeuringen i.k.v. ruimtelijke ordening

9.3 Dienst Ruimtelijke Planning - Opmaken en ter beschikking stellen van plannen, kaarten, atlassen en databanken

9.3 Dienst Ruimtelijke Planning - Uitvoeren van schorsingsbevoegdheid i.k.v. ruimtelijke ordening

9.4 Dienst Omgevingsberoepen - Behandelen van vergunningsaanvragen en georganiseerde beroepen

9.5 Dienst Mobiliteit - (Her)aanleggen van fietsinfrastructuur

10.2 Dienst Duurzaam Milieu- en Natuurbeleid - Uitvoeren van studies en wetenschappelijk onderzoek

10.3 Dienst Integraal Waterbeleid - Uitvoeren van toezicht op externen

10.4 Dienst Omgevingsvergunningen - Behandelen van vergunningsaanvragen en georganiseerde beroepen

11.2 Economie - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

11.3 Dienst Europa - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

11.3 Dienst Europa - Organiseren van educatieve, culturele, recreatieve en sportieve activiteiten en evenementen

11.5 Dienst Landbouw - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

11.5 Dienst Landbouw - Verzorgen van geschreven, digitale en audiovisuele communicatie

11.8 Dienst Werk - Behandelen van subsidieaanvragen

11.8 Dienst Werk - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

11.8 Dienst Werk - Organiseren van onderwijs en vorming

12. Kabinet Gouverneur - Kabinet Gouverneur