Agenda van de deputatie van de Provincie Antwerpen

Zitting: 08 mei 2025
Locatie: Provinciehuis, Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen
Publicatie: 08 mei 2025

Agenda

1.1 Griffie - Provinciale overheid. Vervanging voorzitter

1.1 Griffie - Organiseren van agenda en besluitvorming

1.1 Griffie - Opvolging van beleidsuitvoering

2.1 Stafdienst Financiën - Rapportering aan deputatie en/of provincieraad in kader van het provinciedecreet

2.2 Dienst Boekhouding - Voeren van boekhouding

2.5 Dienst Begroting - Opmaken van strategische en financiële nota van het meerjarenplan

2.6 Dienst Fiscaliteit - Innen van provinciebelasting

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Berekenen en betalen van wedden, pensioenen, vergoedingen en socio-financiële voordelen

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Rekruteren van personeel

3.2 Communicatiedienst - Verzorgen van geschreven, digitale en audiovisuele communicatie

4.4 Dienst Architectuur en Vastgoed - Verhandelen van onroerend goed en van zakelijke rechten op onroerend goed

9.3 Dienst Ruimtelijke Planning - Formuleren van advies aan externen

9.3 Dienst Ruimtelijke Planning - Uitvoeren van schorsingsbevoegdheid i.k.v. ruimtelijke ordening

9.4 Dienst Omgevingsberoepen - Behandelen van vergunningsaanvragen en georganiseerde beroepen

9.5 Dienst Mobiliteit - Uitvoeren van studies en wetenschappelijk onderzoek

9.6 Dienst Erfgoed - Behandelen van subsidieaanvragen

10.4 Dienst Omgevingsvergunningen - Behandelen van vergunningsaanvragen en georganiseerde beroepen

11.4 Dienst Detailhandel - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

11.7 Dienst Wonen - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden