Agenda van de deputatie van de Provincie Antwerpen

Zitting: 06 november 2025
Locatie: Provinciehuis, Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen
Publicatie: 07 november 2025

Agenda

1.1 Griffie - Provinciale overheid. Vervanging voorzitter

1.1 Griffie - Organiseren van agenda en besluitvorming

1.2 Stafdienst Algemeen Beleid - Rapportering aan deputatie en provincieraad in kader van provinciedecreet

2.1 Stafdienst Financiën - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

2.2 Dienst Boekhouding - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

2.5 Dienst Begroting - Opmaken van strategische en financiële nota van het meerjarenplan

2.7 Dienst Fiscale bezwaren en invordering - Innen van provinciebelasting

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Rekruteren van personeel

4.3 Dienst Facilities & Maintenance - Verhuren en ter beschikking stellen van vergaderzalen, polyvalente ruimten, bedrijfsruimten, sport- en verblijfsaccommodatie

4.4 Dienst Architectuur en Vastgoed - Opvolgen van rechtsgedingen - vertrouwelijk

4.4 Dienst Architectuur en Vastgoed - Verhandelen van onroerend goed en van zakelijke rechten op onroerend goed

8.1 Dienst Vrijetijds- en Landschapsbeleving - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

8.2 Dienst Toerisme - Beheren van contracten, verzekeringen en vergunningen

9.3 Dienst Ruimtelijke Planning - Formuleren van advies aan externen

9.4 Dienst Omgevingsberoepen - Behandelen van vergunningsaanvragen en georganiseerde beroepen

9.5 Dienst Mobiliteit - Behandelen van subsidieaanvragen

9.6 Dienst Erfgoed - Behandelen van subsidieaanvragen

9.6 Dienst Erfgoed - Formuleren van advies aan externen

9.6 Dienst Erfgoed - Organiseren van educatieve, culturele, recreatieve en sportieve activiteiten en evenementen

10.3 Dienst Integraal Waterbeleid - Onderhouden van waterlopen 2de categorie

10.3 Dienst Integraal Waterbeleid - Uitvoeren van projecten

10.4 Dienst Omgevingsvergunningen - Behandelen van vergunningsaanvragen en georganiseerde beroepen

11.2 Dienst Economie - Behandelen van subsidieaanvragen

11.3 Dienst Europa - Behandelen van subsidieaanvragen

11.5 Dienst Landbouw - Behandelen van subsidieaanvragen

11.7 Dienst Wonen - Behandelen van subsidieaanvragen

11.8 Dienst Werk - Behandelen van subsidieaanvragen

15.2 Provinciaal Vormingscentrum Malle - Verhuren en ter beschikking stellen van vergaderzalen, polyvalente ruimten, bedrijfsruimten, sport- en verblijfsaccommodatie

15.2 Provinciaal Vormingscentrum Malle - Personeel - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.3 Provinciaal Onderwijs Antwerpen - Organiseren van onderwijs en vorming

15.3 Provinciaal Onderwijs Antwerpen - Personeel - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.8 APB Provinciaal Secretariaat Europese Structuurfondsen - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

15.8 APB Provinciaal Secretariaat Europese Structuurfondsen - Rapportering aan deputatie en provincieraad in kader van provinciedecreet

15.8 APB Provinciaal Secretariaat Europese Structuurfondsen - Personeel - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.9 APB Kamp C - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

15.9 APB Kamp C - Rapportering aan deputatie en provincieraad in kader van provinciedecreet

15.9 APB Kamp C - Personeel - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.10 APB Hooibeekhoeve - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

15.10 APB Hooibeekhoeve - Rapportering aan deputatie en provincieraad in kader van provinciedecreet

15.10 APB Hooibeekhoeve - Personeel - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.12 Provinciaal Recreatiedomein Zilvermeer - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.12 Provinciaal Recreatiedomein Zilvermeer - Personeel - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.13 Provinciaal Recreatiedomein De Schorre - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.13 Provinciaal Recreatiedomein De Schorre - Personeel - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.14 Provinciaal Instituut voor Hygiëne - Uitvoeren van studies en wetenschappelijk onderzoek

15.14 Provinciaal Instituut voor Hygiëne - Personeel - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

15.14 Provinciaal Instituut voor Hygiëne - Personeel - Rekruteren van personeel

15.15 APB Gouverneur Kinsbergen Centrum - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

15.15 APB Gouverneur Kinsbergen Centrum - Rapportering aan deputatie en provincieraad in kader van provinciedecreet

15.16 APB Havencentrum - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

15.16 APB Havencentrum - Rapportering aan deputatie en provincieraad in kader van provinciedecreet

15.16 APB Havencentrum - Personeel - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers