Provinciale portefeuille sociale economie voor advies en opleiding

Voor wie

Deze subsidie is voor organisaties uit de sector van de sociale economie. Deze subsidie kan worden aangewend voor:

  • externe adviesopdrachten die leiden naar een inclusieve economie en/of
  • opleidingen die het middenkader en leidinggevenden van die organisaties versterken
     

Hoe

De aanvraag voor deze subsidie wordt uiterlijk 30 dagen vóór aanvang van de opleiding en/of adviesopdracht ingediend bij de provincie Antwerpen. De aanvraag voor deze subsidie kan enkel gebeuren door digitale indiening van het aanvraagformulier. Dit kan je doen via de knop "Start hier je aanvraag" onderaan deze pagina.

Ja kan het hele reglement en alle voorwaarden hieronder downloaden.

Let op!

Sinds 1 januari 2017 opende de provincie Antwerpen haar digitale subsidieloket. Indienen en opvolgen van je subsidiedossiers gebeurt vanaf dan via het e-loket.

Hoe werkt het?
1.Je meldt je aan met je elektronische identiteitskaart (eID) en pincode. De eerste keer dat je aanmeldt, moet je eenmalig de gegevens van je organisatie invullen.
2.Je komt direct in het aanvraagformulier terecht en volgt de verdere instructies.
3.Je kan steeds tussentijds opslaan en later verder werken aan je aanvraag.

Voor het aanmelden met je eID heb je nodig:

•Een kaartlezer
•Je eID
•De pincode van je eID
•Je maakt best gebruik van één van de volgende browsers:

Windows:
•Internet Explorer 10
•Google Chrome
•Mozilla Firefox

Mac:
•Safari
•Google Chrome
•Mozilla Firefox

Bij het indienen van je subsidieaanvraag wordt je gevraagd of je een mandaat van je organisatie hebt om een subsidie aan te vragen. Dit kunnen bijvoorbeeld de statuten van je organisatie zijn waarin je vermeld staat als bestuurder. Indien je geen statuten hebt (gemeenten, sommige scholen,...) kan je gebruik maken van het mandaatformulier via deze link. Indien je geen mandaat hebt kan je een bewijs van machtiging toevoegen, samen met het mandaat van diegene die jou de machtiging geeft. Een voorbeeld van een machtiging kan je vinden via deze link. Deze documenten dienen ingevuld en ondertekend te worden, dus het is aangeraden om deze alvast in orde te brengen alvorens te starten met je digitale aanvraag.

Nog vragen? Contacteer dan sociale_economie@provincieantwerpen.be.
 

Benodigde documenten

Volgende