700 km wandelplezier met het vernieuwde wandelnetwerk De Merode

10.07.2020

Wandelnetwerk De Merode is uitgebreid van 500 naar 700 kilometer zorgvuldig uitgekozen wandelpaden. Meer dan 800 wegwijzers werden vernieuwd! De kers op de taart is een nieuwe tweedelige wandelkaart.

Wandelnetwerk De Merode

De Merode is een van de grootste groengebieden in Vlaanderen, verdeeld over 9 gemeenten op het kruispunt van de provincies Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg. Je ontdekt er niet alleen een fantastische brok natuur, maar ook bijzonder erfgoed en allerlei prinsheerlijke plekjes.

De vernieuwde wandelkaart bestaat uit twee delen:

• een kaart voor het noordelijke deel in de Kempen
  • een kaart voor het zuidelijke deel in Vlaams Brabant

Op de kaart vind je voortaan ook informatie over bushaltes en kampeer- en campermogelijkheden nabij de verschillende startpunten.

De kaarten zijn samen verkrijgbaar in een handig hoesje voor € 9,95 bij de toeristische infokantoren in Westerlo, Geel, Herselt en Laakdal of online te bestellen.