Zoek het Gouden Ticket!

15.07.2016

Terra Nova verstopt drie ‘gouden Terra Nova tickets’ in de provinciale domeinen. Vind het gouden ticket en win een zomerpakket vol leuke gadgets en een duoticket voor één van de activiteiten van Terra Nova! Ga op avontuur, trek erop uit, verken de prachtige stukjes natuur in de provincie en waag je kans.

Geen idee waar te beginnen? Hou zeker de tips op de Terra Nova sociale media in ’t oog om sneller jouw weg te vinden naar deze zomerse verrassing! Om je al een beetje op weg te helpen geven we al enkele tips:

Op maandag 18/07 kun je een ticket in Arboretum Kalmthout vinden.
Op woensdag 20/07 kun je een ticket in Provinciaal Groendomein Hertberg vinden.
Op maandag 25/07 is het laatste ticket in Provinciaal Groendomein Vrijbroekpark verstopt.
Volg Terra Nova op Facebook, Twitter en Instagram voor de meest recente tips of via #TerraNova16.

Bij deze wedstrijd is het algemeen wedstrijdreglement van de provincie Antwerpen van toepassing. Als je deelneemt, ga je akkoord met het wedstrijdreglement.

Veel succes!