Gratis Dag-van-Europa-pakket voor Antwerpse steden en gemeenten

tot

Op 9 mei is het de Dag van Europa. Dé ideale dag om Europa in de kijker te zetten. Hier helpen wij je graag bij. Met inspiratie, 250 heerlijke pralines, kant-en-klare communicatiematerialen en decoratiemateriaal willen we het jou zo gemakkelijk mogelijk maken.

2024 is een belangrijk Europees jaar voor België. Sinds 1 januari is ons land zes maanden lang voorzitter van de Raad van de Europese Unie én op 9 juni 2024 zijn het Europese verkiezingen waarbij voor het eerst ook 16-jarigen mogen meestemmen. Informeren over de EU is dan ook broodnodig!

Op 9 mei is het de Dag van Europa. Dé ideale dag om Europa in de kijker te zetten. Hier helpen wij je graag bij. Daarom organiseren we voor de 3e keer de Dag-van-Europa-campagne voor lokale besturen in provincie Antwerpen. Met 12 tips voor budgetvriendelijke acties, kant-en-klare communicatiematerialen met de naam van jouw bestuur er al in verwerkt, decoratiemateriaal en 250 heerlijke pralines willen we het jou zo gemakkelijk mogelijk maken.

Bestel nu!

Jeannette Zuidema