Skip to main content

Uitwisselingsoverleg voor administratieve medewerkers van omgevingsdiensten

tot

Op 23 september 2025 organiseren we opnieuw een uitwisselingsoverleg voor administratieve medewerkers van omgevingsdiensten.

Tijdens het overleg zullen we ingaan op actuele vragen en onzekerheden. Waar loop je op vast? Waarover zou je graag met collega's in gesprek gaan? Je inbreng is van groot belang voor een waardevolle uitwisseling. Geef je vragen daarom zeker door via het inschrijvingsformulier.   

Els Roggeman, leidinggevende bij de cel Handhaving van het PIH, zal deze uitwisseling begeleiden. Er zal ook een collega van de provinciale dienst omgevingsvergunningen aanwezig zijn om eventuele concrete vragen i.v.m. de werking van de dienst te beantwoorden. 

Voor wie? Dit uitwisselingsoverleg is gericht naar medewerkers van lokale besturen die actief zijn bij de omgevingsdienst en administratief werk uitvoeren.  

Praktisch: het overleg gaat door op 23 september 2025 van 9u30 tot 12u, in het Provinciehuis te Antwerpen. Hier vind je meer informatie over hoe je deze locatie kan bereiken. 

Vragen over dit overleg? Contacteer ons via mail of telefonisch.

Amber Pirée & Marije Jennes
Telefoon
03 240 66 85 & 03 240 52 54