Inspiratieboek eetbaar groen

Het inspiratieboek ‘succesvol eetbaar groen realiseren’ deelt ervaringen en tips met gemeenten die zelf een eetbaar groen-initiatief willen realiseren met hun inwoners. Zo’n participatief traject vergt wel wat expertise, dat ervaarde ook de provincie Antwerpen toen ze met enkele gemeenten aan de slag ging. Het plattelandsproject Voedsel + Dorp voorzag in de nodige omkadering om ervaring op te doen en die te delen in het inspiratieboek. Het inspiratieboek leest vlot en bulkt van de praktische tips. Het is de ideale basis voor gemeenten om met de juiste verwachtingen aan zo’n traject te beginnen. Heb je vragen over het gelopen traject van de provincie Antwerpen en gemeenten Edegem, Grobbendonk, Herentals en Schelle? Neem dan contact op met ons via de rode knop hieronder.