Skip to main content

Uitwisselingsoverleg administratieve medewerkers omgevingsdiensten

tot

Tijdens de basisopleiding “milieuwetgeving voor administratieve medewerkers van omgevingsdiensten” kwam de nood naar boven om ervaringen uit te wisselen met collega-administratieve medewerkers van omgevingsdiensten. Daarom organiseert de regiowerking op 1 februari een uitwisselingsoverleg voor deze doelgroep.

Tijdens het overleg zullen we ingaan op actuele vragen en onzekerheden. Waar loop je op vast? Waarover zou je graag met collega's in gesprek gaan? Je inbreng is van groot belang voor een constructieve en waardevolle uitwisseling, geef je vragen daarom zeker door via het inschrijvingsformulier.

Chiara Smits en Els Roggeman van het PIH zullen deze uitwisseling begeleiden. Daarnaast zal er ook een collega van de provinciale dienst omgevingsvergunningen aanwezig zijn om eventuele concrete vragen i.v.m. de werking van deze dienst te beantwoorden.

Voor wie? Dit uitwisselingsoverleg is gericht naar medewerkers van lokale besturen die actief zijn bij de omgevingsdienst en administratief werk uitvoeren.

Praktisch: Het overleg gaat door op 1 februari 2024 van 14u tot 16u, in het Provinciehuis te Antwerpen. Hier vind je meer informatie over hoe je deze locatie kan bereiken. 

Inschrijven: je kan je inschrijven t.e.m. 26 januari via deze link.

Vragen? Contacteer de regiowerking via mail of telefonisch.

Regiowerking: Marije Jennes & Amber Pirée
Telefoon
03 240 52 54