Webinar voor korteketenproducenten: hoe behoud ik (nieuwe) klanten?

publish date
18.05.2020

Hoe beïnvloeden coronamaatregelen het aankoopgedrag van consumenten en hoe kunnen korteketenondernemers de coronacrisis benutten om hun (nieuwe) klanten te binden?

Op 26 mei organiseert het Steunpunt Korte Keten een online infosessie over deze actuele topics. Na het informatief gedeelte staat vragen vrij!

Deze webinar duurt anderhalf uur. De sessie is gratis. Inschrijven voor zaterdag 23 mei via ferm.steunpuntkorteketen@samenferm.be is verplicht. De dag voor de webinar krijg je via een mail een link toegestuurd waarmee je kan deelnemen.

SteunpuntKorteKeten

Inhoud:

• Filip Fontaine is algemeen directeur van VLAM en brengt zijn inzichten over de coronacrisis en de impact die deze heeft op de consument m.b.t. zijn voedingsaankopen.

• Martine Kinnart is zaakvoerster van de Melkerhei en wil vanuit haar eigen ervaringen rond marketing in coronatijden andere korteketenondernemers inspireren.

• Kurt Ostyn van Mex United en freelancer bij UNIZO zal je informeren hoe je met beperkte financiële middelen en tijd toch aan maximale klantenretentie kan doen.

• Patrick Pasgang van het Innovatiesteunpunt rondt af met zijn 6 waarheden voor blijvende verkoop na Corona, wat moet je zeker weten?.

Na de webinar staat vragen aan de sprekers vrij!

Volgende van de detaillijst