Online ticketing

publish date
23.01.2018

Onlangs is het Rivierenhof gestart met het online verdelen van deelnametickets. 

 


Deze belangrijke realisatie biedt parkbezoekers de mogelijkheid zich op een vlotte, transparante en administratief eenvoudige manier in te schrijven voor o.a. wandelingen en allerlei andere activiteiten. De verdeling van de digitale reservering verloopt via een samenwerking met Eventbrite.

Ervaar je problemen bij het gebruik van dit nieuw systeem, dan zullen de domeinwachters je helpen via T 03 360 52 18.

Verhinderd? Stel je reservering dan opnieuw beschikbaar!
Heb je gratis tickets voor een activiteit in het park maar ben je verhinderd om deel te nemen? Stel je reservering dan a.u.b. opnieuw beschikbaar. Door online te annuleren (‘restitueren’), geef je anderen die eerder geen plaatsje(s) konden bemachtigen een tweede kans om alsnog in te schrijven en deel te nemen. De Provinciale Groendomeinen weten meteen ook hoeveel deelnemers ze zullen mogen verwelkomen.

Restitutie van tickets
Let wel, je kunt je tickets alleen annuleren voor een activiteit die nog niet heeft plaats gevonden. Je kan de bestelling bovendien alleen restitueren vanaf een laptop of computer, niet vanaf een mobiel apparaat.
We waarderen het enorm als je even de tijd wil nemen om je bestelling bij te werken als je uiteindelijk niet aan de gereserveerde activiteit kan deelnemen. Je kan je registratie eenvoudig annuleren vanuit je Eventbrite-account.

Hoe ga je te werk?
1. Log in op Eventbrite, zoek je bestelling op de pagina 'Tickets' en selecteer je registratiegegevens.
2. Selecteer 'Bestelling annuleren'.
3. Selecteer 'Ja, annuleer deze bestelling'.
4. Je ontvangt een e-mail met bevestiging van de annulering.

 

Volgende