Standhouders Tuinkriebels 2024 bekend

28.03.2024

Ook in 2024 is er weer een ruime delegatie interessante standhouders op Tuinkriebels vertegenwoordigd. De planten- en tuinbeurs vindt plaats op zaterdag 4 en zondag 5 mei in het Vrieselhof.

Tuinkriebels Vrieselhof

Rond het kasteel van het Provinciaal Groendomein Vrieselhof verzamelen gepassioneerde kwekers die graag nieuwe variëteiten van planten of struiken uitstallen, tips geven bij het onderhoud van de tuin, tuingereedschap voorstellen en uitleggen hoe je dit best gebruikt.

Maar liefst 80 standhouders staan je te woord tijdens deze editie van Tuikriebels. Kijk vooraf al eens welke standhouders je op Tuinkriebels kan vinden. Zo weet je wie je zeker moet spreken tijdens je bezoek. Bekijk het volledige overzicht.

Naast de standhouders vind je op Tuinkriebels ook lekker eten en drinken, kun je een wandeling op het domein maken of kunnen de jongste bezoekers aan leuke activiteit deelnemen. Bekijk het programma.

Kom genieten van mooie kleuren, lekker eten en drinken en doe ontdekkingen voor je tuin. Van 10 tot 18 uur ben je van harte welkom op deze gezellige markt.

Koop je ticket vooraf met korting. Een ticket in voorverkoop kost €5. Ter plaatse betaal je €6. Kinderen t.e.m. 12 jaar bezoeken Tuinkriebels gratis.

Meer praktische informatie en veelgestelde vragen vind je op www.provincieantwerpen.be/tuinkriebels.