Fietsnetwerk Kempen 2020: extra kwaliteit en comfort

13.03.2020

Met de hulp van toeristische partners, gemeentebesturen, terreinbeheerders, vrijwilligers en fietsers gaf Toerisme Provincie Antwerpen het knooppuntennetwerk in en naar de Kempen een kwaliteitsinjectie.

Nieuw in 2020?

gezin op de fiets aan het water naast een knooppuntbord

- 150 km nieuwe of vernieuwde trajecten (in en naar de Kempen)

- 10 extra inrijpunten

- integratie van nieuwe fietspaden, fietsbruggen en fietsostrades

- oplossing voor enkele gevaarlijke punten

- opdeling lange trajecten in kortere lussen

- vlottere verbindingen vanuit o.a. Antwerpen, Mechelen en Zuidrand

Check www.routedokter.be voor detailkaartjes van de meest ingrijpende wijzigingen.

Extra bordjes langs het fietsnetwerk maken je attent op een gewijzigde situatie.

Fietskaart Kempen 2020

Alle 2175 km routes, knooppunten en toeristische blikvangers vind je terug op de fietskaart Kempen 2020.

Goed om weten: ook de knooppuntenroutes in Antwerpen, Mechelen, Zuidrand én Scheldeland staan op de kaart.
Meer nog, de uitsnede omvat een deel van de aangrenzende netwerken in Limburg en Vlaams-Brabant en zelfs Zeeland, Midden-Brabant en Kempen (NL).

Je bestelt de fietskaart Kempen 2020 (9,95 euro) op www.kempen.be.
Ze is ook te koop bij de toeristische infokantoren en Standaard Boekhandels in de Kempen.

Populaire routeplanners als www.routeyou.com, www.fietsnet.be en www.vlaanderen-fietsland.be werken steeds met up-to-date gegevens.

Meer weten?

Koenraad Pierré