Activiteitenbrochure januari-april 2023 nu verkrijgbaar

10.01.2023

Activiteiten 2023 van januari-april gebundeld in een handige plooifolder

Plooifolder activiteiten januari-april 2023 a

Eindeloos veel inspiratie voor leuke en leerrijke activiteiten, dat vind je in deze handige gloednieuwe plooifolder van de Provinciale Groendomeinen Regio Antwerpen (PGRA). Kom gezellig buiten, want ook in de lente, zomer, herfst en winter 2023 is er weer verrassend veel te doen!

Het aanbod van de provinciale groendomeinen is zoals altijd plezant, vaak educatief en zeer divers. Sportievelingen, mensen met groene vingers, kindjes die graag dieren aaien, liefhebbers van rozen, sprookjesfans … wie wil genieten, vindt in de programmabrochure vast iets naar z’n meug. Je verneemt erin meteen ook vanaf wanneer je online kan inschrijven.

Dit boekje boordevol plezierige activiteiten kun je gratis afhalen elke dag tussen zonsopgang en zonsondergang in provinciaal groendomein Rivierenhof (Deurne). In Vrieselhof (Ranst) en Kesselse Heide (Nijlen) tijdens de kantooruren.

Domeinwachters Rivierenhof, Turnhoutsebaan 246 in 2100 Deurne

Domeinwachters Kesselse Heide, Vaerestraat 4 in 2560 Nijlen

Domeinwachter Vrieselhof, Schildesteenweg 95 in 2520 Ranst (Oelegem)

Je vindt de activiteitenkalender ook op de website en onze facebookpagina's.

Graag tot binnenkort!