Provinciaal Groendomein Hof van Leysen

Telefoon
  • T 03 360 52 18

Openingsuren

Het domein is alle dagen vrij toegankelijk van zonsopgang tot zonsondergang.

Toegankelijkheid

• Aangepaste wegen
  • Speeltuin waarin kinderen met en zonder beperking(en) samen plezier maken

Bereikbaarheid

Ook met de fiets is het provinciaal groendomein Hof Van Leysen goed bereikbaar. Creëer je eigen fietsroute naar of door het Hof van Leysen met het fietsknooppuntennetwerk.

Lage-emissiezone (LEZ) sinds 1 februari 2017!

De hele Antwerpse binnenstad en Linkeroever zijn sinds 1 februari 2017 een lage-emissiezone. Voertuigen die te veel roet en fijn stof uitstoten, mogen de lage-emissiezone niet meer inrijden. Hof van Leysen ligt in die zone. Kijk tijdig na of jouw voertuig aan de toelatingsvoorwaarden voldoet via deze test.
Verplichte registratie: Voertuigen met een buitenlandse nummerplaat (behalve Nederlandse) die aan de toelatingsvoorwaarden voldoen, moet je eenmalig registreren. Registreer hier je auto.
Meer informatie over de lage-emissiezone vind je op de website van Slim naar Antwerpen.