Ticketverkoop Tuinkriebels Vrieselhof gestart

14.03.2023
???module.newsItem.label.themes???

Laat je groen hart opnieuw wat sneller bonzen tijdens de 11e editie van Tuinkriebels Vrieselhof. Op zaterdag 6 en zondag 7 mei 2023 vind je in het Provinciaal Groendomein Vrieselhof in Oelegem heel wat inspiratie voor een klimaatgezonde tuin.

Van 10 tot 18 uur moet je rond het kasteel in het Provinciaal Groendomein Vrieselhof zijn voor een mooi aanbod planten, bloemen, tuinoogsten ... inclusief een levendige uitleg door gepassioneerde liefhebbers. De jaarlijkse plantenmarkt en tuinbeurs is intussen een referentie bij iedereen met een hart voor tuinieren. 11 jaar al staat Tuinkriebels garant voor veel planten en gedeelde passie voor de tuin.

In de gastvrije omgeving van het kasteeldomein, middenin een unieke natuur, ontmoeten kwekers en liefhebbers elkaar rechtstreeks. Rond het kasteel, langs de vijver en onder de bomen vind je niet alleen planten, zaden, bloembollen, moestuinoogst, tuingereedschap en iets lekkers. De standhouders delen er ook graag hun ervaringen bij de planten, struiken, bomen, … die ze verkopen. Een warme markt waar kwekers met veel liefde hun plantenkennis delen met bezoekers.

Een toegangsticket bedraagt 5 euro. Kinderen tot en met 12 jaar krijgen gratis toegang. Bestel je ticket via tickets.vrieselhof.be.

Ga voor een klimaatgezonde tuin

Dit jaar leer je meer over een ‘klimaatgezonde tuin’. Leg je oor te luisteren bij onze standhouders en vraag aan hen tips: hoe je je tuin kan aanpassen aan het veranderende klimaat en hoe ook jij een deel van de oplossing kan zijn.

Plantenmarkt met milieuzorgkwaliteitslabel, GFA en SDG-engagement

De Provinciale Groendomeinen Regio Antwerpen (PGRA), organisator van Tuinkriebels Vrieselhof, zijn houder van het ISO-14001 label, Green Flag Award-keurmerk en engageren zich voor de SDG-doelstellingen.