Logiescampagne Kempen

17.06.2021

De toeristische sector ontwaakt langzaam maar zeker uit een – veel te lange – winterslaap. Om dat te vieren zetten Provincie Antwerpen en de regiowerking Kempen komende zomer graag extra in op logeren in de Kempen!

Extra bezoekers in ruil voor reviews

Sta je open voor feedback en wil je zo verder bouwen aan de kwaliteit van je verblijf?
Registreer je dan als deelnemer voor de logiescampagne.
Dat werkt zo:

• We voeren campagne om duizend logés te zoeken die na hun verblijf in de Kempen een
    feedbackformulier willen invullen.
  • Bezoekers die meedoen, krijgen daarvoor een voucher van 50 euro om nog eens naar
    de regio te komen. Op te doen bij de deelnemende uitbaters, uiteraard.
  • Hoe meer enquêtes, hoe meer kans op nieuwe bezoekers en extra inkomsten dus.
  • De resultaten van de enquêtes worden niet gepubliceerd, maar wél aan jou meegedeeld.
    Zo kan jij je zaak sterker maken.

Waarom deelnemen?

• Alle aangemelde logies worden verzameld op Kempen.be.
  • Je krijgt feedback van je bezoekers die we graag met jou analyseren.
  • Wie feedback gaf, krijgt een voucher van Toerisme Provincie Antwerpen die enkel
    gebruikt kan worden bij verblijven die zich registreerden voor de logiescampagne.
  • Je werkt mee aan de heropleving van het toerisme in de Kempen.

Wat verwachten we van jou?

• Je bent van juli tot september onafgebroken open.
  • Je gaat graag aan de slag met feedback van klanten.
  • Je bezorgt ons minstens vijf goede foto’s, vrij van rechten.
  • Je hebt een eigen website of socialemediakanaal waar klanten terecht kunnen.

Schrijf je in tegen uiterlijk 25 juni 2021 op www.kempenlogies.be

Nog vragen of twijfels? Mail ons op toerisme@kempen.be