Wie is wie
Contactgegevens scholen en centra
Contactgegevens stafdienst APB POA
De stafdienst werkt ondersteunend voor de provinciale scholen en centra. De dienst staat onder leiding van Elisah D'Hooge.
Werk je voor een van onze provinciale onderwijsinstellingen, dan vind je hieronder waarvoor je de collega's van de stafdienst kunt contacteren. Dat kan via e-mail of via het telefoonnummer 03 240 55 11.
Naam | Materie | Cel |
---|---|---|
Elisah D'Hooge | Algemeen directeur APB POA | |
Liesbeth Fivez | Zakelijk directeur APB POA | |
Kathleen Art | Communicatieverantwoordelijke | |
Caroline Tassier | Communicatieverantwoordelijke | |
Benny Janssens | Teamverantwoordelijke (JUR, PER, LOG) | |
Kristel Van den Troost | Consulent Organisatieontwikkeling | ORG |
Vacant | Juridische zaken | JUR |
Dennis Verdonck | Pedagogische ICT | ICT |
Greet Schoenmaekers | vaste benoemingen, TADD, reaffectaties, pensioneringen | PER |
Karima Barrouhhou | Hospitalisatieverzekering, aanstellingen | PER |
Ilse Van Herck | Selecties, verlofstelsels, aanstellingen | PER |
Werner Weyts | Budget, boekhouding | FIN |
Bart Van Agtmael | Verkopen, leerlingenfacturatie | FIN |
Vancant | Aankoopdossiers | FIN |
Annick Isabeaux | Schuldvorderingen, fietsvergoedingen, abonnementen openbaar vervoer | FIN |
Pedagogische Cel Antwerpen (PCA)
Naam | Materie |
---|---|
Isabel Pasmans | Aanvangsbegeleiding, OKAN, moderne vreemde talen, feedbackgeletterdheid |
Hilde Leemans | Techniek en STEM, Smartschool, Bookwidgets, digitale werkvormen |
Fabio Severini | STEM, praktijkvakken, digitale didactiek, XR/AI |
Tess Roggeman | PAV, leerzorg en zelfsturend leren, teamteaching, digitale leermiddelen |
Ellen Van Huffel | Wiskunde, natuurwetenschappen, krachtige didactiek, psychologische ontwikkeling van jongeren |
Interne dienst preventie en bescherming
Naam | Materie |
---|---|
Filip Kinoo | Coördinerend preventieadviseur |
Sarah Van der Schueren | Preventieadviseur |
Marie Anne Praet | Vertrouwenspersoon, opvolging langdurig zieken, ondersteuning kansengroepen |