3 x stoer stapplezier

09.05.2023

Bijna 1200 kilometer zorgvuldig geselecteerde routes langs knooppunten, drie wandelkaarten en dertien kant-en-klare suggestielussen: het resultaat van de update van de wandelnetwerken Kempense Beemden, Heide en Meren.

De Kempen tellen tien wandelnetwerken. Toerisme Provincie Antwerpen vernieuwde de laatste drie in de rij: Kempense Beemden, Heide en Meren.

De bijbehorende wandelkaarten bieden telkens een up-to-date overzicht van alle knooppuntenroutes, aangevuld met veel toeristische aanraders, ‘lekkere’ haltes en logeertips. Plus een selectie suggestielussen voor elk type wandelaar.

Wandelnetwerk Kempense Heide

• 570 km routes langs knooppunten
  • in Brasschaat, Brecht, Essen, Kalmthout, Kapellen, Stabroek en Wuustwezel
  • decor: heide- en vennengebieden, kasteeldomeinen en natuurgebieden met een militair verleden
  • NIEUW: kaart in Kempenlay-out met up-to-date kaartlegger en toeristische info + 4 suggestielussen

Wandelnetwerk Kempense Beemden

• 325 km routes langs knooppunten
  • in Grobbendonk, Lille, Vorselaar en Zandhoven
  • decor: waterrijke valleien van Nete en Aa, beken en grachten
  • NIEUW: kaart in Kempenlay-out met up-to-date kaartlegger en toeristische info + 5 suggestielussen

Wandelnetwerk Kempense Meren

• 270 km routes langs knooppunten
  • in Dessel, Mol en Retie
  • decor: Kempense Lake District met meren, plassen en kanalen

Bestel de wandelkaarten

De bijbehorende wandelkaarten kosten elk 8 euro. Je bestelt ze via info@mondikaarten.be.

Toeristische infokantoren van Kempense partnergemeenten genieten 30% korting op de verkoopprijs.

Nog exemplaren van een vorige editie in stock? Stuur ze terug naar Mondikaarten N.V., Boskouter 6, 9620 Zottegem in ruil voor een creditnota.

Beeldmateriaal

Download onderstaande (cover)beelden voor promotie via je eigen kanalen. Vermeld je wel steeds het copyright?

Vraag over (route)publicaties?

Contacteer Adinda Ysebaert.