Boer zoekt toekomst

29.09.2023

Van ijsverkoop over plezante teambuilding tot hip plattelandslogies. Slimme landbouwers verruimen hun activiteiten met belevingsvol hoevetoerisme. De infosessie ‘Hoevetoerisme’ helpt geïnteresseerde ondernemers op weg.

Je landbouwactiviteiten aanvullen met belevingsvol hoevetoerisme?
En je bedrijf zo extra inkomsten en groeikansen bieden?
Met professioneel advies, coaching en financiële steun lukt dat!

Maar welke stappen onderneem je? Wat moet er in je businessplan? En wanneer krijg je subsidies?

Meer details over de ondersteuning verneem je tijdens de infosessie ‘Hoevetoerisme’ op 18 oktober in Zorgboerderij Dores vzw, Begijnenbossen 88 in Rumst.

Programma:
12.30 uur: ontvangst met broodjes
13.00 uur: voorstelling project
13.30 uur: inspiratie rond verbreding in de landbouw
14.30 uur: volgende stappen en vragenronde
15.00 uur: einde

Het innovatiesteunpunt van Boerenbond, Toerisme Rupelstreek en Toerisme Provincie Antwerpen helpen:

• bij de opmaak van een ‘business model canvas’;
  • met individuele begeleiding bij de realisatie van je plan;
  • via financiële ondersteuning van je project.

Broed je al op een plan? Schets kort jouw idee.
Niet vrij maar wel geïnteresseerd? Contacteer Karin De Mulder.

“Verbreding van landbouwactiviteiten als hefboom voor toerisme in de Rupelstreek” is een project van Toerisme Rupelstreek vzw, Boerenbond en Toerisme Provincie Antwerpen in samenwerking met hun partners en steun van Provincie Antwerpen.

logos hoevetoerismev2 - 1