Een najaar laaaang genieten

publish date
02.10.2020

De Vlaanderen Vakantielandcampagne scoort: afgelopen zomer boekten binnenlandse toeristen 32% meer vakanties in Vlaanderen.

Ook dit najaar slaan de vijf Vlaamse provincies, de kunststeden, Logeren in Vlaanderen vzw en Toerisme Vlaanderen de handen in elkaar om het binnenlands toerisme maximaal te ondersteunen en te promoten.

“Een najaar laaaang genieten. Plan nu je minibreak op vlaanderenvakantieland.be.” luidt het in alle ‘grote’ media.
De campagne inspireert om regelmatig een pauze in te lassen en een logeertrip te boeken.

#Altijdwelkom

De campagne loopt vanaf oktober in Vlaanderen én Wallonië. Enkele blikvangers:

  • tv-spots op Eén en VTM
  • radiospots op Studio Brussel, Radio 1 en Radio 2
  • insert Kunststeden bij De Standaard
  • e-mailings naar abonnees Mediahuis-kranten in aanloop naar herfst- en kerstvakantie (940.000 adressen!)
  • wekelijkse reportages in weekendmagazine Check (Het Nieuwsblad)
  • advertentiecampagne op alle sociale mediakanalen met vier thema’s (rust, genieten, actief en gezelschap) en zeven doelgroepen
  • nieuwe, inspirerende content op www.vlaanderenvakantieland.be en www.destinationflandre.be en op sociale media
  • reportages van en met Christophe Deborsu op RTL.

Doe mee!

Ondersteun je graag de Vlaanderen Vakantielandcampagne? Dat doe je zo:

  • Blijf iedereen hartelijk welkom heten in jouw logies.
  • Post zelf iets via je eigen sociale mediakanalen of deel de Vlaanderen Vakantielandcampagne.
  • Maak gebruik van het campagnemateriaal
  • Gebruik altijd de hashtags #altijdwelkom en #vlaanderenvakantieland.

Contacteer Mariel Rosier voor meer details over de campagne.

Volgende van de detaillijst