Kampeervakantie in enkele kliks

23.06.2023

Logeerformule kiezen, beschikbaarheid checken en reserveren: je doet het voortaan allemaal met de nieuwe boekingsmodule op Kempencampings.be. Een nieuw initiatief binnen het Kampeerpact.

Via diverse acties binnen het Kampeerpact werken Toerisme Provincie Antwerpen, provincie Antwerpen en Kempen Campings vzw - de grootste vertegenwoordiger van het Kempense kampeertoerisme - aan een sterker imago, extra overnachtingen en meer groeikansen en zekerheid voor de ondernemers.

Jongste realisatie? Een boekingsmodule op de sectorwebsite van Kempen Campings.

Boekingsmodule

• link: https://www.kempencampings.be/zoek-een-camping/
  • dubbele bonus: tijdwinst voor vakantieganger en vlottere online ‘vindbaarheid’, meer boekingen en hogere winstmarges voor campinguitbater
  • al acht participanten: Baalse Hei, Berkenstrand, De Lilse Bergen, De zeven geitjes, Domein De Schuur, Houtum, Molenzijdse Heide en Siësta.

Extra kampeerinitiatieven

• sponsoring professionele fotoreportages binnen Kampeerpact
  • gezamenlijke marketingcampagne binnen Kampeerpact
  • promotiecampagne Kamperen in Vlaanderen.