Pallieteren langs de Nete met wandelnetwerk Kempense Netevallei

24.06.2021

Weidse panorama’s vanop de dijkwegen. Eeuwenoude hoeves en kastelen. Herbergen met een hoog Pallietergehalte. En bovenal: de fraai kronkelende Grote Nete tussen Lier en Hulshout.
Dat is het idyllische decor van het vernieuwde én uitgebreide wandelnetwerk Kempense Netevallei. 365 kilometer wandelroutes voor fijnproevers!

Toerisme Provincie Antwerpen werkt voortdurend aan de kwaliteitsverbetering van het wandelaanbod.
Ook wandelnetwerk Kempense Netevallei kreeg een update.

Wat is er nieuw?

• 35 km extra wandelroutes;
  • nieuwe trajecten in Lier, het Soldatenbos in Nijlen en tussen Herenthout en Nijlen;
  • vier suggestielussen: Herbronnen langs de Nete, Drempelvrij in De Averegten, Ontdekkingstocht in Lier en Beemdenwandeling door de Kesselse Heide;
  • wandelkaart met overzicht knooppuntennetwerk, suggestielussen en toeristische aanraders.

Check Kempen.be voor detailinfo en suggestielussen.

Bestel de wandelkaart

Wandelnetwerk Kempense Netevallei situeert zich in de gemeenten Berlaar, Heist-op-den-Berg, Herenthout, Hulshout, Lier en Nijlen

De gedetailleerde overzichtskaart kost 8 euro.

Diensten voor toerisme en gemeentebesturen genieten 30% korting op al hun bestellingen bij Mondikaarten.
Logiesuitbaters en andere toeristische ondernemers nemen het best contact op met de lokale dienst voor toerisme.

Nog exemplaren van de vorige editie in stock? Neem contact op met Mondikaarten.

Vragen over deze of andere publicaties? Contacteer Adinda Ysebaert.