Samen tegen kansarmoede

16.11.2022

‘De Warmste Kempen: iedereen verdient vakantie’ is gelanceerd. Strijd mee tegen kansarmoede en promoot de actie.

Ongeveer 20% van de Vlamingen kan zich geen jaarlijkse vakantie veroorloven. Een onderbelicht facet van kansarmoede, het jaarthema van De Warmste Week.
‘De Warmste Kempen: iedereen verdient vakantie’ is een gezamenlijke actie van Toerisme Provincie Antwerpen en Kempense vakantiemakers binnen het project ‘Drempelvrij Toerisme’.

Opzet De Warmste Kempen

• Tientallen vakantiemakers - actief in de Kempen - doneren producten en belevingen, zoals overnachtingen, toegangstickets en lekkere traktaties.
  • Tot 24 december kan heel Vlaanderen op de webshop van De Warmste Kempen een stukje vakantie kopen én cadeau doen aan een kansarm persoon of gezin. Doelgroepenorganisaties helpen bij de verdeling.
  • Toerisme Provincie Antwerpen verdubbelt het totale ingezamelde bedrag en schenkt dat aan het DWW-fonds.
    Meer details en actuele vakantielijst op www.kempen.be/dewarmstekempen.
Kopie van Kopie van Facebook Event Cover Photo - 2

Ondersteun de actie

Download het promotiemateriaal en deel De Warmste Kempen via je eigen kanalen:

• campagnebeeld;
  • poster;
  • QR-code voor webshop;
  • voorbeeldteksten;
  • visuals voor Instagram/Facebook.

Schenk je graag nog items voor de actie? Gebruik dit invulformulier.

Een welgemeend dankjewel!