Tijd voor een nieuw avontuur!

24.03.2023

Genoeg instakiekjes… Tijd voor kostbare momenten én onvergetelijke herinneringen. De nieuwe Vakantiegids Kempen zit tjokvol suggesties voor een tripje tussendoor.

De Vakantiegids Kempen van Toerisme Provincie Antwerpen serveert 120 pagina’s reisinspiratie.

Met onder meer:

• kant-en-klare tips voor een weekendje weg met de framily, met z’n tweetjes, onder vrienden of met het gezin;
  • vakantietips rond stoer stappen, waterbeleving, Kempense keuken, fietsplezier en logeren op den buiten;
  • verhalen uit de Kempen van inspirerende vakantiemakers en enthousiaste Kempenfans;
  • nieuw: een flowchart die je in enkele stappen naar je gedroomde Kempenvakantie loodst.

De KempenKrew integreert de gids in de KempenKommunicatie en zet een promo-actie met VAB Magazine op.

Vakantiegangers vinden de gratis gids bij de toeristische infokantoren in de Kempen of bestellen die via Kempen.be.

Meer weten of graag (extra) exemplaren?

KempenKrew
toerisme@kempen.be