Aftrap Vlaanderen Vakantielandcampagne 2022

02.12.2021

200 logiesuitbaters uit Kempen, Scheldeland, Antwerpen en Mechelen participeren in Vlaanderen Vakantieland, een initiatief van de vijf Vlaamse provincies. De campagne 2022 start met de lancering van een nieuw logiesboek en een uitgebreid online aanbod.

De vijf Vlaamse provincies zetten de promotie van Vlaanderen als aantrekkelijke vakantiebestemming onverminderd voort. Vakantiegangers vinden in het nieuwe logiesboek en op Logereninvlaanderenvakantieland.be ruim 1300 suggesties voor een belevingsvolle vakantie in de Vlaamse regio’s, aan de kust of in de stad.

Vlaanderen Vakantieland 2022

Aanbod provincie Antwerpen

• 51 logiesuitbaters uit Kempen, Scheldeland, Antwerpen en Mechelen adverteren in het boek.
  • 203 ondernemers adverteren op de website.
  • Samen een gevarieerd aanbod voor elk type reiziger: van eeuwenoud erfgoedlogies tot hipsterhotel, van knus boshuisje tot actieve boerderij.