Into the wild in het Grote Netewoud

26.03.2021

Het vernieuwde wandelnetwerk Grote Netewoud - tien natuurgebieden en 405 kilometer routes langs knooppunten! - serveert avontuurlijk wandelplezier voor groot én klein.

Het wandelnetwerk is een realisatie van Toerisme Provincie Antwerpen, Natuurpunt, Agentschap voor Natuur en Bos, de gemeenten Balen, Meerhout, Mol en de stad Geel.

Wat is er nieuw?

-      naam: Grote Netewoud i.p.v. Kempense Landduinen
-      53 km extra wandelroutes
-      integratie natuurgebied Molderbroek
-      aansluiting met wandelnetwerk Kempense Meren en wandelnetwerk Ham (Limburg)
-      verbinding met centrum van Mol, Sunparks Kempense Meren, de Put van Rauw en Sluis
-      lus rond Pakawi Park
-      wandelkaart met suggestielussen en toeristische aanraders

Check Kempen.be voor detailinfo en suggestielussen.

Bestel de wandelkaart

Wandelnetwerk Grote Netewoud situeert zich in de gemeenten Balen, Geel, Meerhout en Mol.

De gedetailleerde overzichtskaart kost 8 euro.

Diensten voor toerisme en gemeentebesturen genieten 30% korting op al hun bestellingen bij Mondikaarten.
Logiesuitbaters en andere toeristische ondernemers nemen het best contact op met de lokale dienst voor toerisme.
Nog exemplaren van de vorige editie in stock? Neem contact op met Mondikaarten.

Vragen over deze of andere publicaties? Contacteer Adinda Ysebaert.