Vakantieherinneringen voor het leven

25.03.2024

Vakantieherinneringen om te koesteren? Die sprokkel je in de Kempen. Met natuur die je afwisselend uitdaagt en helpt relaxen. Plus talloze verwenadresjes. Het nieuwe magazine ‘De Kempen’ zit tjokvol aanraders.

Het magazine van Toerisme Provincie Antwerpen serveert 120 pagina’s reisinspiratie.

Cover magazine De Kempen 2024

Met onder meer:

• vakantietips rond stoer stappen, logeren op den buiten, fietsplezier, waterbeleving en Kempense keuken;
  • kant-en-klare scenario’s voor een weekendje weg met de framily, met z’n tweetjes, onder vrienden of met het gezin;
  • verhalen en insidertips van enthousiaste vakantiemakers en Kempenfans;
  • leuke extraatjes, zoals suggestiewandelingen, KempenZoeker, KempenWeb en (zelf aan te vullen) Kempen bucketlist.

De KempenKrew integreert het magazine in de KempenKommunicatie en verdeelt de gids in Vlaanderen o.a. via een insert bij Libelle Lekker.

Vakantiegangers vinden de gratis gids bij de toeristische infokantoren in de Kempen of bestellen die via Kempen.be.

Meer details of graag (extra) exemplaren? Contacteer de KempenKrew (zolang de voorraad strekt).

KempenKrew

toerisme@kempen.be