Natuurinrichting Vrieselhof 2019

14.05.2019

Binnenkort gaan de natuurbeheerwerken in het Vrieselhof van start

Voor updates en nieuws over de werken, klik hier.

Mei 2019.

UITNODIGING INFOWANDELING NATUURINRICHTING VRIESELHOF

Eind juni / begin juli 2019 starten de werkzaamheden voor de natuurinrichting van het Vrieselhof. De provincie Antwerpen vindt het belangrijk om parkgebruikers en omwonenden te informeren over dit natuurinrichtingsproject en het toekomstig natuurbeheer van het provinciaal domein.

Daarom kun je op dinsdagavond 4 juni 2019 deelnemen aan een infowandeling over het wat, het wanneer, het waar en het waarom van de op stapel staande ingrepen. Tijdens een anderhalf uur durende rondleiding worden op het terrein de beheerplannen, de nieuwe gebiedsvisie, de ecologische doelstellingen, de tijdelijke hinder en de toekomstige recreatieve meerwaarde toegelicht. Bovendien krijgt iedereen ook de mogelijkheid om bijkomende vragen te stellen.

Geïnteresseerd in het project natuurinrichting Vrieselhof?
Kom dan op dinsdagavond 4 juni 2019 om 19u naar het Bezoekerscentrum Vrieselhof, Schildesteenweg 99 in 2520 Ranst. Deelnemen is gratis maar om praktische redenen moet je jouw deelname vooraf via E vrieselhof@provincieantwerpen.be bevestigen (graag vóór 3 juni 2019). Meer info nodig? Contacteer de domeinwachters via T 03 360 52 18.

Het natuurinrichtingsproject Vrieselhof is een samenwerking tussen de provincie Antwerpen, de Vlaamse Landmaatschappij en het Vlaams Agentschap Natuur & Bos, met de steun van ELFPO.