Over ons

Troeven zat bij provincie Antwerpen. Ook bij ICT drukken we op tijd de pauzeknop in. Een goede work-life balans vinden wij even belangrijk als het installeren van een firewall. Op tijd en stond de batterijen opladen zodat je er weer met positieve energie tegenaan kan gaan. Want werknemers die zich goed voelen bij de provincie, zijn beter voor iedereen in de provincie.

Gezin

Als werkgever bouwt provincie Antwerpen graag mee aan jouw gezin. Zonder hypotheek te leggen op je loopbaan, maak je probleemloos gebruik van rechten zoals ouderschapsverlof of deeltijds werken.

Verlof

Wat werkt voor jou, werkt ook voor de provincie. Maar ook wanneer je niet werkt, werkt dat beter voor ons. Je geniet namelijk van 36 vakantiedagen die je helemaal vrij mag opnemen. Zeker genoeg om jezelf te rebooten en ook de rest van ‘t jaar met de nodige power je job te doen.

Flexibele werkuren

Wie werkt bij de provincie werkt met glijdende uren en in een flexibele werkomgeving. Je plant je eigen werkschema in overleg met je leidinggevende en binnen bepaalde grenzen.

Leercultuur

Bij de provincie is niemand te oud om te leren. Bij ons krijg je alle kansen om jezelf en/of je team te ontplooien. Zo haal je niet alleen het beste uit jezelf naar boven, maar ontdekken we ook elkaars sterke kanten. Het delen van kennis en het aanbieden van opleidingen werkt voor iedereen.