Feest langs nieuwe icoonfietsroutes

25.08.2021

Traptheater? Da’s kennismaken met de nieuwe icoonfietsroutes en genieten van straatanimatie die verbaast, amuseert en ontroert.
Zes opeenvolgende zondagen in september en oktober.

De nieuwe icoonfietsroutes volgen het populaire knooppuntennetwerk en verbinden het beste van Vlaanderen. De Kempenroute, Schelderoute en Kunststedenroute doorkruisen de provincie Antwerpen.
Met de realisatie van de icoonfietsroutes stimuleren de provinciale toeristische organisaties en Toerisme Vlaanderen het meerdaagse fietstoerisme in binnen- en buitenland.

Toproutes + (straat)animatie

In afwachting van de internationale promotiecampagne nodigt de provincie Antwerpen fietsers uit om de nieuwe toproutes in hun buurt te verkennen.
Toerisme Provincie Antwerpen selecteerde fijne trips langs de Kempenroute, Schelderoute en Kunststedenroute. De toeristische attracties en (straat)animatie - van circusacts tot muzikale flandriens - maken er een plezant zondags uitje van.

Traptheater praktisch

zondag 5 september: Traptheater langs de Schelderoute in Puurs-Sint-Amands en Bornem (startplaats: Kaai in Sint-Amands)
zondag 12 september: Traptheater langs de Kunststedenroute in Mechelen, Sint-Katelijne-Waver, Duffel en Lier (startplaats: De Nekker)
zondag 19 september: Traptheater langs de Kempenroute in Lille en Zoersel (startplaats: Molen ‘In Stormen Sterk’ in Gierle)