Haal het erfgoed binnen via onze digitale kiosk

09.04.2020

Nu het door de coronamaatregelen niet zo simpel is om erop uit te trekken, brengt de dienst Erfgoed het erfgoed tot bij de mensen thuis.

Nood aan wat lectuur? Iets leerzaams nodig voor een digitale quiz? Wij maakten bij het publiek zeer gesmaakte brochures over de provinciale landschappen, archeologie, het provinciaal patrimonium en WOI. Ze zijn vanaf nu ook beschikbaar in onze digitale kiosk.

Gedeputeerde Luk Lemmens: “Al enkele jaren maakt onze dienst Erfgoed brochures die op een boeiende en toegankelijke wijze thema’s zoals WOI, provinciaal patrimonium, archeologie en veel meer belichten. En met succes, met zo’n 4000 bestellingen per jaar. Nu is er de lancering van de digitale kiosk, waar onze brochures online kunnen worden gelezen. Je kan al grasduinen in de eerste publicaties van elke reeks. Kom geregeld eens kijken, want de volgende weken wordt het aanbod stelselmatig uitgebreid.”

Ontdek onze erfgoedbrochures in de digitale kiosk. Leest u een brochure toch nog liever op papier? Deze kunnen zo lang de voorraad strekt besteld worden via erfgoed@provincieantwerpen.be of telefonisch via 03 240 64 14.