Erfgoedprijs 2024: stem voor de publieksprijs

22.10.2024

In de zevende editie van de ERFGOEDPRIJS 2024 lanceert de provincie Antwerpen voor de eerste keer een publieksprijs van 2.500 euro. Via een online stemming kan iedereen stemmen op zijn of haar favoriete project. Welke winnaar de publieksprijs wegkaapt (samen met de winnaar en twee laureaten door de jury gekozen) wordt bekend gemaakt tijdens de plechtige prijsuitreiking in het Provinciehuis op 23 november 2024.

Geef nog tot en met 5 november 2024 je keuze door via e-mail of via het online stemformulier.

Deze gloednieuwe publieksprijs, die wordt bepaald door het grote publiek via een online publieksstemming, geeft een nieuwe dimensie aan de traditionele Erfgoedprijs. De provincie Antwerpen wil hiermee een zo breed mogelijk publiek aanspreken om de Erfgoedprijs nog toegankelijker te maken en bijzondere lokale erfgoedinitiatieven in onze provincie in de schijnwerpers te zetten.

Volgende van de detaillijst