Uitbater gezocht voor horecagelegenheid

29.04.2024

De provincie Antwerpen zoekt momenteel een huurder voor een horecagelegenheid in het Vrijbroekpark, aan de hoofdingang aan de R. Dessainlaan in Mechelen. Momenteel wordt het gebouw nog gerenoveerd, maar na de oplevering van de bouwwerken zal het gebouw casco ter beschikking worden gesteld. Zo kan de uitbater zelf instaan voor de inrichting van het pand.

Oproep horecagelegenheid

Kandidaat-huurders
De provincie Antwerpen heeft een procedure opgestart om een nieuwe uitbater aan te stellen. Zo wordt er onder andere gevraagd om bij de bieding een gedetailleerde beschrijving toe te voegen van de investeringen die hij zal uitvoeren en is een voorafgaand locatiebezoek verplicht.

Interesse?
Alle geïnteresseerde kandidaat-huurders krijgen de kans om een biedingsdossier in te dienen. Hieronder lees je hoe je dit moet doen en welke onderdelen je moet toevoegen.

Dit dossier moet ons uiterlijk 1 juli 2024 om 12u schriftelijk en digitaal bezorgd worden. Nadien zal een jury de dossiers beoordelen.

Meer informatie:
Lieve Stoops
Diensthoofd Provinciaal Groendomein Vrijbroekpark
T 015/451393, E Lieve.STOOPS@provincieantwerpen.be

Kandidaat-huurders zijn verplicht een plaatsbezoek te brengen. Zij maken hiervoor een afspraak met mevrouw Lieve Stoops. De laatst mogelijke datum voor een plaatsbezoek is 15 juni 2024.

Lees hieronder de open oproep over de 'biedingsprocedure met onderhandeling voor de huur van een horecagelegenheid in het provinciaal groendomein Vrijbroekpark en de relevante bijlagen.