Gloednieuwe eindejaarsactie "Liever lokaal" 2023 - Schrijf je in en doe mee!

01.06.2023

De provincie Antwerpen pakt tijdens de eindejaarsfeesten uit met een gloednieuwe eindejaarsactie. Onder de noemer Liever Lokaal willen we je inwoners motiveren om lokaal te shoppen. We bieden je deze actie kant-en-klaar aan, inclusief winactie.

In deze uitdagende tijden is het beslist een must om je lokale handelaars in de kijker te zetten. We zijn ervan overtuigd dat de samenwerking tussen handelaars en hun gemeentebestuur cruciaal is om de lokale economische ontwikkeling en de gemeenschapszin te bevorderen.

Herbekijk de digitale infosessie

Op dinsdag 20 juni organiseerden we een digitale infosessie. Tijdens deze online meeting vernam je alles over de eindejaarsactie: doelstellingen, werking en concept van Liever Lokaal. Herbekijk hier deze infosessie.

Nu al enthousiast? Al overtuigd om deel te nemen?

Schrijf je lokaal bestuur in via deze link!

We kijken ernaar uit om je als deelnemende gemeente te mogen verwelkomen. Samen kunnen we de eindejaarsactie een succes maken en lokaal winkelen stimuleren.

Vragen, suggesties of opmerkingen?

Contacteer Nathalie De Bock
nathalie.debock@provincieantwerpen.be