Deputatie provincie Antwerpen lanceert imagocampagne #tuurlijkda

27.08.2020
TuurlijkDa - vierkant

Het is niet omdat het leven in onze provincie even stilviel, dat we moeten blijven stilzitten. Integendeel. Het is nu vooral belangrijk dat we vooruit blijven kijken. Zonder de maatregelen uit het oog te verliezen natuurlijk. Dat we terug gaan genieten van de gewone momenten. Ook al zijn het buitengewone tijden.

Op vraag van de deputatie werd daarom een socialemediacampagne gelanceerd. Met de campagne #tuurlijkda moedigt de deputatie de inwoners en bezoekers aan om te genieten waar het kan. Op restaurant gaan met 1,5 meter afstand of in een hotel op beide oren slapen? #daszekerda, het kan nog allemaal. De socialemediacampagne loopt 6 weken en is een samenwerking met UNIZO, NSZ, Horeca Vlaanderen, AHA, Comeos, en Toerisme Provincie Antwerpen.