De Warmste Kempen

24.10.2022

Strijd mee tegen kansarmoede en zet je schouders onder ‘De Warmste Kempen: iedereen verdient vakantie’.

Het jaarthema van De Warmste Week - kansarmoede - matcht volledig met de initiatieven van Toerisme Provincie Antwerpen voor een drempelvrij toerisme.

Daarom deze actie. Nodig? Absoluut! Ongeveer 20% van de Vlamingen kan zich geen jaarlijkse week vakantie veroorloven.

De Warmste Kempen

De Warmste Kempen in het kort

• Toeristische partners doneren producten en belevingen, zoals overnachtingen, toegangstickets of lekkere traktaties.
  • Van 15 november tot 24 december kan heel Vlaanderen op de webshop een stukje vakantie kopen én cadeau doen aan een kansarm persoon of gezin.
  • Doelgroepenorganisaties verdelen de vakantie-items onder kansarme personen en families.
  • Toerisme Provincie Antwerpen verdubbelt het totale ingezamelde bedrag en schenkt dat aan het DWW-fonds.

Steun de actie

Hoe meer giften, hoe meer blije gezinnen.

Kempenondernemer of actief in de Kempen? Registreer je vóór 7 november en doneer voor de webshop.

Actief buiten de Kempen? Neem vanaf 15 november de actie mee in je communicatie.

Een dikke dankjewel alvast!