Leen Wouters legt eed af als burgemeester van Wijnegem

25.08.2021

Enkele gemeentebesturen in de provincie Antwerpen maakten bij de start van de huidige legislatuur afspraken over een burgemeesterswissel.  Nu de legislatuur 2019-2024 bijna halverwege is, zijn er verschillende gemeenten waar er een nieuwe burgemeester aan de slag zal gaan.  In de gemeente Wijnegem werd er overeengekomen dat de nieuwe burgemeester er op 1 september 2021 zal starten.

Op woensdag 25 augustus legde mevrouw Leen Wouters (N-VA) de eed af bij gouverneur Cathy Berx als nieuwe burgemeester van de gemeente Wijnegem.   Zij volgt er vanaf 1 september de heer Ivo Wynants (N-VA) op.  Gouverneur Cathy Berx dankt aftredend burgemeester Ivo Wynants alvast meest hartelijk voor de goede samenwerking tijdens de voorbije jaren.