Provincie Antwerpen start met aanleg ontbrekend deel op fietsostrade F14 Antwerpen-Essen

22.10.2019
???module.newsItem.label.themes???

De aannemer startte met de aanleg van de fietsweg tussen de Paviljoenweg en de Kalmthoutsesteenweg in Essen. Dit maakt deel uit van de fietsostrade F14 Antwerpen-Essen.

fietsostrade F14 Antwerpen-Essen

In 2014 rondde de provincie Antwerpen de werken aan de fietsostrade F14 Antwerpen-Essen tussen de Heikantstraat en de Paviljoenweg en de Kalmthoutsesteenweg en de Sint-Jansstraat af. Omwille van juridische redenen ontbreken er momenteel nog twee delen en moet je er als fietser een alternatieve route volgen. Maar nog dit jaar legt de provincie Antwerpen één van deze delen aan. Zo is de aannemer al gestart met de realisatie van de fietsweg tussen de Paviljoenweg en de Kalmthoutsesteenweg in Essen.

Timing

De werken duren 40 werkdagen. Het einde is voorzien in februari 2020. Uiteraard is dit onder voorbehoud en afhankelijk van weersomstandigheden en onvoorziene werken.